Iedere derde donderdag van de maand
Kom vrijblijvend kennismaken tijdens onze maandelijke vergadering!
Persoonlijke ontwikkeling, geïnspireerd raken, energie krijgen en impact maken. Onze Kamer komt maandelijks bij elkaar. We vergaderen op onze ALV. Daar bespreken we onze social impact evenementen, projecten en andere lopende zaken.
Tijdens de andere bijeenkomsten worden activiteiten georganiseerd. Denk hierbij aan onze projecten, bedrijfsbezoeken of inspiratiesessies. Ook hebben we verschillende social events zoals maandelijkse borrels, een jaarlijkse BBQ, evenementen rondom Pasen, het kerstdiner en een nieuwjaarsborrel. We starten altijd met een hapje eten met elkaar. En achteraf is er gelegenheid voor een drankje!
Selectiecriteria
Proces
Interesse kenbaar maken is in de eerste 2-4 weken. Dan volgt er een meet-up met 2 leden. Vervolgens een periode van kennismaken van 3 mnden. Tussen de 4 en 12 mnden organiseer je een installatie-project. Dit gehele proces bedoeling duurt max 12 mnden.
Lidmaatschap
Wat tof dat je een lidmaatschap overweegt! Lees hier meer over de kosten, ledenbeleid en onze statuten, een buddy hebben, waar je ons allemaal kan vinden op social media en al onze communicatie-kanalen als je lid bent. Leuk ons ons te volgen via Facebook, Linkedin en Instagram!
Toolkit Aspi-project
Een Aspirant levert in een groepje van 2 tot 5 personen een project op waarmee hij of zij zich als het ware “installeert in de Kamer. In de periode van van max 12 maanden na kennismaking. Hiervoor worden richtlijnen meegegeven, wat helpt om het project zodanig een succes te maken.
Ledenbeleid
Het ledenbeleid geeft invulling aan de ontwikkeling van de Kamer en definieert de visie op het ledenbeleid. Het beleid wordt voor onbepaalde tijd vastgesteld en wordt regelmatig door de ledencie geëvalueerd. Jaarlijks wordt door de ledencie een actieplan opgesteld.